Weblab!

Izrada Web Shopa - Weblab

Povećajte prodaju putem e-trgovine 
Slika prikazuje web shop

Bez limita u prodaji putem web shopa

Web shop je mjesto gdje se cijeli zaslon može koristiti kao izložbeni i prodajni prostor. Svi aspekti sadržaja koji se prezentiraju putem web shopa mogu biti dizajnirani na željeni način. U prijevodu, to znači da ste ograničeni jedino vašim idejama. Web shop je iznimno koristan marketinški i prodajni alat koji se može upotrijebiti za povećanje prodaje.
Fizičke lokacije koje se koriste za prodaju su od velike koristi, ali niti jedna ne može biti dostupna svakom pojedincu 0-24 kao što je web shop. Zbog toga je izrada web shopa odlična prilika da se uz već postojeće fizičke lokacije prodaja proširi i na e-trgovinu.

Prednosti Web Shopa

POVEĆAJTE PRODAJU
Web shop je sadržaj koji je izložen na mreži i kojemu može pristupiti svaka osoba na svijetu koja ima računalo ili pametni telefon s mogućnošću povezivanja na Internet. Mislim da je ovo dovoljan razlog da se shvati važnost web shopa za svakog pojedinca koji želi unaprijediti poslovanje ili nešto treće. Upravo zbog te izloženosti promocija i prodaja je dodatno olakšana te se lakše radi marketing koji na kraju ima svoj utjecaj na povećanje prodaje.
EDUCIRAJTE KUPCE
Kupci se odlučuju na kupovinu proizvoda ili usluge o kojoj mogu prikupiti najviše informacija. Ista stvar je i s promocijom različitih događaja i ljudi. Web shop je odličan alat pomoću kojeg se može objavljivati sadržaj s intencijom da se educira kupca o poslovanju i načinima na koji može napraviti kupnju. Što u krajnjoj liniji ima odraz na izgradnju povjerenja koje je u većini slučajeva okidač za ostvarivanje prodaje.
KREDIBILITET
Dobro dizajnirani web shop s kvalitetnim sadržajem će sigurno pozitivno utjecati na povećanje kredibiliteta određene poslovne organizacije. Slikovito rečeno, web shop je prozor na poslovnoj zgradi koji može vidjeti svaki prolaznik i po njemu suditi što se nalazi u unutrašnjosti. Zbog toga je preporuka da se ulože određeni napori i napravi super web shop koji će na svakog posjetitelja ostavljati pozitivan dojam koji će biti povezan s poslovanjem.

UŠTEDITE VRIJEME

Web shop je mjesto gdje možete objaviti sve informacije o poslovanju te ponudu proizvoda koje prodajete. To mogu biti informacije o poslovanju, tradiciji poslovanja, proizvodima, uslugama, događajima, novostima, cijenama, kontaktima i slično. Zbog toga više ne morate pisati duge mail-ove i gubiti vrijeme na telefonske razgovore. Upiti se mogu proslijediti na web shop gdje se nalaze sve informacije o poslovanju i cjelokupna ponuda proizvoda. Ovakav pristup oslobađa dosta vremena koje se može utrošiti na druge bitne stvari.
OGLAŠAVAJTE SE 24/7
Računala su alati koji omogućuju da se dosta ponavljajućih stvari automatizira i omogući neprekidan rad. Isto tako, web shop je alat koji radi bez prekida 24/7, ne znajući za bolovanje i godišnji odmor. Zar nije super imati jednog takvog „radnika“ koji samo radi i radi. Čak i kada nema nikoga u uredu tko bi odgovarao na pozive, web shop je mjesto gdje svatko može potražiti informacije.
BRENDIRANJE
Izgradnja brenda je dugoročna politika poslovanja kojoj bi svatko danas trebao težiti s ciljem osiguranja kontinuiteta poslovanja i prepoznatljivosti. Web shop je super alat s kojim se može ukomponirati strategija brendiranja koja će s vremenom ostvarivati željene rezultate.
Slika prikazuje web shop

Biblioteka Shop-ova

Pogledajte biblioteku web shop-ova koji se mogu koristiti za poslovanje.

Izrada Web Shopa Cijena

MAGIC
Predložak web shopa
Razrada projekta - 1 sat
Prilagodba odabranog shopa
Dodavanje do 20 proizvoda
Responzivnost za sve uređaje
Integracija društvenih mreža
Google karte, kontakt forma
Traženje fotografija online
Dvije revizije
60 minuta edukacija
GDPR usklađivanje
2000 kn
Primjer
Shop s 3 stranice iznosi 2600 kuna
(200 kuna za svaku dodatnu stranicu)
Shop s 5 stranica iznosi 3000 kuna
(200 kuna za svaku dodatnu stranicu)
IZRADA WEB SHOPA
DIAMOND
Predložak web shopa
Razrada projekta - 1 sat
Prilagodba odabranog shopa
Dodavanje do 30 proizvoda
Responzivnost za sve uređaje
Integracija društvenih mreža
Google karte, kontakt forma
Traženje fotografija online
Dvije revizije
120 minuta edukacija
GDPR usklađivanje
Google Analytics, Schema Pro Markup
Mega meni, napredna tražilica, Blog
4000 kn
Primjer
Shop s 3 stranice iznosi 4600 kuna
(200 kuna za svaku dodatnu stranicu)
Shop s 5 stranica iznosi 5000 kuna
(200 kuna za svaku dodatnu stranicu)
IZRADA WEB SHOPA
ROCKET
Custom web shop
Razrada projekta - 2 sata
Prilagodba custom web shopa
Dodavanje do 50 proizvoda
Responzivnost za sve uređaje
Integracija društvenih mreža
Google karte, kontakt forma
Traženje fotografija online
Tri revizije
180 minuta edukacija
GDPR usklađivanje
Google Analytics, Schema Pro Markup
Mega meni, napredna tražilica, Blog
404 Redirekcija, višejezičnost
Kompletna sigurnosna zaštita
8000 kn
Primjer
Shop s 3 stranice iznosi 8600 kuna
(200 kuna za svaku dodatnu stranicu)
Shop s 5 stranica iznosi 9000 kuna
(200 kuna za svaku dodatnu stranicu)
IZRADA WEB SHOPA
Slika prikazuje web shop
Započnimo projekt zajedno
KONTAKT

Priprema za projekt

Izrada web shopa je samo jedan korak u procesu digitalne trgovine. Postoje još neki zahtjevi koji moraju biti zadovoljeni kako bi web shop mogla biti vidljiv te kako bi ga potencijalni posjetitelji mogli pronaći. Također je bitno i to što se želi postići web shopom, što je direktno povezano s dizajnom i sadržajem koji se prezentira putem web shopa. U nastavku su navedene najvažnije stvari o kojima treba voditi računa prilikom izrade web shopa.
DOMENA
Domena je jedinstveno ime za neku internet adresu (web shop), prilikom upisivanja imena domene u internet pretraživač dolazi se do web shopa koji je povezan s imenom domene. Slikovito objašnjeno, to je slično kao fizička adresa, samo u digitalnom svijetu. Ne može biti više domena istog naziva što znači da je naziv svake domene unikatan.
HOSTING
Hosting je računalo na kojem je smješten web shop i ostali sadržaji, tako da budu dostupni svima koji pregledavaju internet. Postoji dosta pružatelja usluga hostinga koji nude različite opcije ovisno o potrebama i namijeni web shopa. Neke stvari na koje bi trebalo obratiti pažnju kod odabira hostinga su brzina, kapacitet, podrška i dostupnost.

SSL CERTIFIKAT

SSL certifikat omogućuje sigurno slanje povjerljivih podataka putem interneta, jer se podaci nakon unosa prvo kriptiraju, i tek nakon toga šalju dalje. Zadaća SSL certifikata je da štiti povjerljive osobne i financijske podatke korisnika. Danas većina pružatelja hosting usluga daje besplatan SSL certifikat. Web shop koji je zaštićen SSL certifikatom započinje izrazom „https://“.
CILJ
Da bi se postigao očekivani rezultat web shopa, prethodno je potrebno odrediti cilj ili svrhu. Web shop se može koristiti za različite stvari i imati mnoge značajke pa je zbog toga potrebno definirati što se želi postići. U većini slučajeva, web shop se koristi za prezentaciju informacija o poslovanju, proizvodima, uslugama. Isto tako, web shop se prvenstveno koristi za prodaju.
DIZAJN
Dizajn web shopa je jedna od važnih točaka u cjelokupnom procesu. Vlasnik web shopa radi stranicu za sebe i svoje poslovanje pa zbog toga određuje i ključne detalje oko samog dizajna web shopa. Web dizajneri su tu da daju svoje preporuke i dobre prakse, ovdje je izrazito važno imati dobru komunikaciju i suradnju obiju strana kako bi se na kraju dobio očekivani rezultat.
SADRŽAJ
Pod sadržajem se smatraju svi resursi koji se prezentiraju na web shopu, to mogu biti slike, video zapisi, tekst, prospekti i slično. Sadržaj u većini slučajeva priprema vlasnik web shopa što je nekako i logično jer je on najbolje poznaje svoje poslovanje i proizvode. Postoje iznimke kada to nije slučaj, ali intencija je na tome da vlasnik web shopa pripremi sadržaj kako bi se postigli što bolji rezultati.
Slika prikazuje web shop

Izrada Web Shopa - Proces

Kako bi se povećala uspješnost projekta osmišljen je slijed koji pomaže u izvršavanju zadataka.
KONZULTACIJE
Uvodne konzultacije kojima se želi postići dogovor dviju strana oko opsega projekta izrade web shopa, budžeta, posebnih zahtjeva i svih ostalih bitnih točaka koje je neophodno definirati kako bi se postigla maksimalna transparentnost i odgovornosti obiju strana.
IZJAVA O RADU
Na temelju prethodnih konzultacija sastavlja se dokument „Izjava o radu“ koji sadrži sve bitne aspekte projekta izrade web shopa, odgovornosti i obveze obiju strana. Naglasak na ovom dokumentu je ponajviše zbog uređivanja odnosa između dviju strana i transparentnosti poslovanja.
"DUBOKI ZARON"
Duboki zaron je metafora koja u prijevodu znači sastanak na kojem detaljno prolazimo sve bitne stvari koje su vezane za projekt izrade web shopa. Najčešće se radi o dogovoru vezanom za dizajn, stranicama, proizvodima, integraciji, slikama, fontovima, posebnim značajkama i slično. Postavljaju se ključna pitanja kako bi se dobile što preciznije smjernice za izradu web shopa.
PREDLAGANJE DIZAJNA
Temeljem prethodnih koraka i postavljenih pitanja predlažu se 1-3 različite vrste dizajna web shopa. Ovo je iznimno bitna faza projekta jer će se odraziti na cjelokupan projekt. Ako dizajn koji je predložen ne odgovara standardima, radi se još detaljniji intervju i predlažu se nove vrste dizajna, iznimno je bitno da se odabere željeni dizajn.

DOMAĆA ZADAĆA

Domaća zadaća je izraz koji predstavlja pripremu sadržaja koji će se prezentirati na web shopu. Od klijenta se traži da razradi sadržaj koji je potreban da se napravi izrada web shopa. Težnja je da se postigne što bolji rezultat pa se zbog toga uvijek predlaže da klijent radi pripremu sadržaja. Zbog toga što je najbolje upućen u poslovanje i zna što želi prezentirati putem web shopa.
POČETAK IZRADE
Nakon prikupljenih i informacija o dizajnu i ostalim zahtjevima te dostavljenog sadržaja započinje proces izrade web shopa. Prilikom izrade web shopa koriste se smjernice iz prethodnih faza kako bi napravili proizvod koji je u skladu sa zahtjevima klijenta.
REVIZIJA
Nakon napravljene prve verzije web shopa slijedi revizija, broj revizija ovisi o odabranom paketu usluga. Revizija ima svrhu da se izrada web shopa dovede do potpunog uklapanja sa zahtjevima klijenta.
MIGRACIJA
Nakon napravljenih revizija, testiranja i svih ostalih koraka u procesu dolazimo do migracije web shopa. Od klijenta se traže vjerodajnice hosting računa kako bi se mogla napraviti migracija. U slučaju da klijent želi sam raditi migraciju dostavljamo link s kojeg se može preuzeti cjelokupan projekt.

Karakteristike dizajna

U nastavku su navedene najvažnije komponente dizajna o kojima se konstantno vodi računa.
BRZINA
Brzina web shopa je značajka o kojoj se vodi dosta računa. Svi znamo koliko je brzina važna za korisničko iskustvo. Zbog toga je naglasak na optimizaciji sadržaja koji se prezentira i korištenju samo neophodnih stvari za postizanje željenih rezultata kako bi se smanjila količina sadržaja za učitavanje. Ovakav pristup omogućuje podlogu za brzo učitavanje web shopa.
RESPONZIVNOST
Izrada web shopa bila bi nezamisliva kada bi se samo radila prilagodba za samo jednu vrstu uređaja. Sve stranice koje se dizajniraju su responzivne i mogu se prikazivati na svim uređajima od velikih zaslona na monitoru, tableta pa sve do mobilnih uređaja. Reponzivnost je izrazito važna jer svi volimo surfati s naših pametnih mobitela, zbog toga se uz brzinu posebna pažnja vodi i o responzivnosti web shopa.
KONZUMACIJA
Koliko je bitan sadržaj sam po sebi, koji se prikazuje putem web shopa, isto tako je bitna i prezentacija te strukturiranje. Nastoji se napraviti struktura prikaza sadržaja koja omogućuje da posjetitelj sa što manje napora može konzumirati sadržaje koji se prikazuju na web shopu. O prezentaciji sadržaja se vodi dosta računa, što omogućuje lakši prijenos poruke koja se želi prenijeti na posjetitelja web shopa.
INTUITIVNOST
Od razvitka prvih računalnih programa pa sve do danas, dosta toga se promijenilo u pogledu na dizajn. Ali ipak, neke stvari su ostale iste, baš zbog toga je potrebno dizajn prilagoditi tako da se postigne intuitivnost koja je već ugrađena u podsvijest posjetitelja. Ovakav pristup omogućuje da posjetitelji što jednostavnije nađu sve željene informacije i da se što lakše kreću kroz sadržaje web shopa.

Često postavljena pitanja

Ako imate pitanje koje se ne nalazi na popisu, možete poslati upit putem kontakt obrasca.
POSTAVITE PITANJE
Koja je cijena izrade web shopa?
Ne postoji unikatan odgovor na ovo pitanje zbog toga što je svaki projekt priča za sebe. Svaki web shop je jedinstven i zahtjeva različite komponente. Web shop se dizajnira tako da se prilagođava za poslovanje. Kod dogovora oko detalja projekta postavljaju se pitanja i na temelju tih odgovora procjenjuju se potrebe i izrađuje se ponuda. Na svakoj usluzi nalazi se cjenik, tako da si svatko može izračunati približnu cijenu izrade web shopa.
Koliko vremena treba za izradu web shopa?
Izrada web shopa se nastoji završiti u nekim prihvatljivim vremenskim okvirima. Najčešće je to između 3 do 5 tjedana ovisno o veličini projekta. Ovdje je važno napomenuti da tempo svakog projekta diktira klijent u zavisnosti koliko brzo može pripremiti sadržaj i davati povratne informacije, sve to utječe na brzinu izrade web shopa.
Hoću li moći samostalno ažurirati web shop nakon završetka projekta?
Da! Super je stvar kada klijenti preuzmu kontrolu nad svojim web shopom i nauče upravljati vlastitim sadržajem. Svaki klijent ima puni pristup pozadini svojeg web shopa nakon migracije, kako bi se mogla napraviti jednostavnija ažuriranja teksta, dodavanje proizvoda, promjena fotografija i slično. Međutim, za složenije zahvate i održavanje preporučuje se profesionalni angažman.
Koja je razlika u paketima usluga izrade web shopa?
U dijelu gdje su navedene cijene također su navedene i karakteristike svakog pojedinog paketa usluga. Paketi su napravljeni tako da svaki klijent može izabrati uslugu za koju smatra da je najbolje prihvatljiva za poslovanje. Za detaljnija objašnjena, pitanja i nejasnoće možete nazvati na +(385) 95 5123 606 ili poslati mail na info@weblab.hr.

Hoćete li održavati naš web shop?

Moguć je dogovor i ostvarivanje daljnje suradnje kada je riječ o održavanju web shopa. U pravilu se daju besplatni savjeti koji će klijentu pomoći da sam napravi neka manja ažuriranja. Za nekakve veće zahvate i održavanje može se pogledati neki od paketa usluga održavanja web shopa ovisno o količini posla koji je predviđen.
Hoće li naš web shop biti responzivan?
Da! Danas je izrazito važno imati web shop koji je prilagođen za sve vrste uređaja, zbog toga se posebna pažnja posvećuje responzivnosti.
Pružate li uslugu hostinga i registracije domene?
Ne, svaki klijent je odgovoran za organizaciju hostinga i registraciju domene. Na ovaj način se osigurava da u svakom trenutku imate puni pristup web shopu koji se nalazi na Vašem hostingu, koji je ujedno i Vaše vlasništvo. Prilikom migracije web sshopa traže se hosting vjerodajnice kako bi se web shop mogao pustiti u produkciju, nakon toga se vjerodajnice mogu ažurirati kako bi klijent bio siguran da samo on ima pristup administrativnom djelu web shopa.
Koliko ću posla imati u procesu dizajniranja web shopa?
Naglasak je na tome da se napravi super web shop koji će se sviđati klijentu i imati željenu funkcionalnost. Baš zbog toga je važan Vaš doprinos i povratna informacija koja je presudna za postupak dizajniranja i razvoja web shopa. Postavljat će se dosta pitanja o Vašim potrebama, željama, funkcionalnostima i zajedno s Vama razvijati željeni izgled i funkcionalnost. Također, od svakog klijenta tražimo da pripremi sadržaj koji želi prezentirati na web shopu. Želi se skrenuti pažnja da je to Vaš web shop i zbog toga se traži Vaša pomoć i upute kako bi se mogao napraviti web shop koji je u skladu s Vašom konačnom vizijom.

Tko piše sadržaj za web shop?

Zahtjeva se da klijent pripremi i dostavi sadržaj koji želi prezentirati na web shopu. Svaki klijent je stručnjak za svoj posao i ima svoju viziju kako bi web shop trebao izgledati. U slučaju da klijent ne može sam izraditi sadržaj, može se pomoći tako da Vam se napiše sadržaj uz dodatni trošak od 100,00 kuna po utrošenom satu rada.
Izrađujete li samo WordPress web shopove?
Da. WordPress sustav za upravljanje sadržajem je jedan o najboljih sustava koji pokreće dosta web shopova koji se nalaze na internetu. Za tako veliki udio web shopova koji koriste WordPress zaslužna je njegova fleksibilnost i jednostavnost upotrebe. Može se koristi za različite namjene web shopova, kao i za različite industrije.
Što ako budem trebao pomoć u budućnosti?
Uvijek možete poslati upit na info@weblab.hr ili nazvati +(385) 5123 606. Pomoći će se koliko Vam treba, također možete poslati upit i nakon pokretanja Vašeg novog web shopa. Uvijek se nastoje izgraditi dugoročni poslovni odnosi s klijentima.
Da li je SEO uključen u izradu web shopa?
Ne, izrada Vašeg web shopa ne uključuje SEO (optimizacija pretraživača). Google može vidjeti sve sadržaje koji se nalaze na Vašem web shopu uključujući tekst, fotografije, video zapise i slično, ali to ne znači da ćete biti rangirani na prvom mjestu. SEO usluge se pružaju kao zasebni paketi koji nisu sadržani unutar usluge izrade web shopa.
Kako možemo započeti suradnju?
Pošaljite mail na info@weblab.hr s pojedinostima Vašeg projekta. Možete navesti sve Vaše želje i zahtjeve. Nakon toga se radi procjena Vašeg projekta i može se zakazati sastanak ili telefonski poziv. Isto tako, možete se obratiti na +(385) 5123 606.

BUGS FREE

Possession her thoroughly remarkably terminated man continuing. Removed greater to do ability. You shy shall while but wrote marry.
Započnimo projekt zajedno
KONTAKT

Unaprijedite poslovanje!

Bez limita i ograničenja u promociji poslovanja. Predstavite svoje poslovanje na način koji zaslužujete.
Jooble - posao za web dizajnere
+385 (95) 5123 606info@weblab.hr
Pon-Pet: 08:00 - 16:00 
Slika prikazuje Weblab logo, epruveta s plavom tekućinom i mjehurićima
Copyright © 2021 | Weblab
homepencilmagic-wanddropcloud-uploadcloud-checklockcogdicestarenvelopelicensebookusersstorecartphone-handsetpushpinmap-markermapcalendar-fullspell-checkscreenlaptoplaptop-phonediamondrocketbicycleselectbullhornclockbugmagnifierquestion-circlelayers linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram