Weblab!

Savjeti za pisanje uspješnog bloga

Datum objave 29. siječnja 2021.

Smislite odličan naslov koji privlači pažnju

Zamislite da pregledavate knjige u knjižari. Nemate dovoljno vremena da se zaustavite i pogledate svaku pojedinu knjigu. Najvjerojatnije će vam za oko zapasti knjiga koja ima intrigantan naslov i dizajn naslovnice.

Slično vrijedi i za pisanje bloga. Društvene mreže zasićene su člancima i raznim drugim sadržajima. Da bi se vaš blog istaknuo, nužno je imati naslov koji privlači pažnju, nešto što čitatelju nudi vrijednost u zamjenu za njegovo utrošeno vrijeme. Naslovi koji najbolje uspijevaju su oni koji čitatelju obećavaju korist.

Korist može biti bilo što, od zabave pa sve do podučavanja, nadahnuća nekoga da pomogne nekome riješiti problem i slično.

Dok smišljate naslove na članke na blogu, imajte na umu četiri stvari. Jedinstvenost, specifičnost, hitnost i korisnost. Obično nećete moći pokriti sve četiri stvari, ali ako uključite barem jednu ili dvije, trebali biste imati odličan naslov.

Nakon što izađete s naslovom, za objavu na blogu možete odabrati i istaknutu fotografiju koja na neki način predstavlja vaš naslov. Ovo je fotografija koja će se pojaviti kad se vaša objava podijeli na društvenim mrežama, pa pripazite da ona privlači pažnju.

Pixabay i Unsplash dvije su fantastične baze podataka u kojima možete pronaći prekrasne, besplatne fotografije.

Slika prikazuje naočale
Naslov koji privlači pažnju

Napišite neodoljiv uvod

Privukli ste pažnju čitatelja svojim naslovom, ali pruža li vaša objava ono što je obećala?

Prvi odlomak objave na blogu trebao bi privući čitatelje i navesti ih da žele pročitati više. Ovdje ćete izložiti što mogu očekivati ​​u ostatku objave na blogu.

Tri su elementa snažnog uvoda, bacanje udice, prijelazni odjeljak i izjava o tezi.

Kod bacanja udice plijenite pažnju čitatelja nezaboravnom pričom, činjenicom ili pitanjem. Obično, u bacanju udice, postavlja se problem s kojim se suočava čitač. Često je korisno izravno obraćanje čitatelju s pitanjem.

U prijelaznom odjeljku treba dublje istražiti temu o kojoj se piše u objavi. Zatim je korisno objasniti i rješenje problema koji se obrađuje u objavi. Na kraju, izjava o tezi, sažetak objave u jednoj rečenici te kako će pomoći čitatelju da riješi problem.

Slika prikazuje pisaću mašinu
Neodoljiv uvod

Omogućite lako čitanje objave

Čak i ako napišete divno uvjerljiv ili nevjerojatno korisnu objavu, ljudi još uvijek možda neće ostati čitati. Većina ljudi brzo pregleda objavu da bi vidjela koliko je dugačka. Drugi su oprezni prema mamcima za klikanje, ne žele uložiti svoje vrijeme u nešto što im neće koristiti.

Evo tri koraka koja će vaš post učiniti uvjerljivijim za čitanje:

1. Podijelite svoj post na kratke odjeljke s podnaslovima

Podnaslovi čitatelju daju strukturu koju treba slijediti, a kratki odjeljci čine duži post puno lakšim za probavljanje.

Međutim, želite biti sigurni da vaš podnaslov neće dati previše i da se ljudi neće truditi čitati svaki odjeljak. Zbog toga u svakom podnaslovu napravite kratku najavu onoga što se nalazi u odlomak.

2. Koristite kratke odlomke i rečenice

Duge blokove teksta zastrašujuće je čitati, pogotovo ako čitate na mobilnom uređaju. Pokušajte pisati odlomke koji nisu duži od tri do četiri rečenice.

3. Provjerite pravopisnu ispravnost objave

Možete koristiti neki od dostupnih alata za detekciju bilo kakvih pravopisnih ili gramatičkih pogrešaka. Isto tako, možete ocijeniti svoj post prema čitljivosti.

Ocjena čitljivosti otprilike vam govori koja bi razina obrazovanja trebala nekome kako bi lako pročitao vaš članak. Pomoći će vam da pišete u razgovornom stilu. Pokušajte svoje objave pisati kao da osobno razgovarate s prijateljem na šalici kave u kafiću. Ukoliko imate web lokaciju WordPress-a s vlastitim hostingom, preporučujem preuzimanje dodatka Yoast SEO. Pomoći će vam u optimizaciji sadržaja za web te ima ugrađeni analizator čitljivosti.

Slika prikazuje prijenosno računalo, knjigu i čaj
Lako čitanje objave

Završite objavu pozivom na akciju

Vodili ste čitatelja u nevjerojatnu avanturu. Što bi sada trebao učiniti s ovim informacijama koje je upravo saznao?

Obično naslovom „zaključak“ možete naglasiti najvažnije lekcije svoje objave.

Dalje, uputite čitatelju jasan poziv na akciju koju treba slijediti. Možda im kažete da primijene korake o kojima su pročitali u vašoj objavi.

Napokon, imate priliku uspostaviti odnos sa svojim čitateljem.

Preporučljivo je završiti objavu s pitanjem i potaknuti čitatelje da odgovore u komentarima. Možete stvoriti i dodatni resurs koji prati vaš post koji čitatelji mogu preuzeti prijavom na vaš popis e-pošte. I ne zaboravite zamoliti čitatelje da podijele vaš post na društvenim mrežama ako su uživali.

Zaključak

Bez obzira na to kakvu objavu pišete (upute, popis, recenzije i slično), ove korake možete učiniti snažnijim i zanimljivijim. Prilagodite ih svom stilu i svojoj temi.

U konačnici, čitatelje želite uvijek imati na umu. Kako će vaša objava dodati vrijednost njihovim životima? Postoji li način na koji možete dublje kopati i dodati jedinstvenu perspektivu svojoj temi? Kad implementirate ova četiri koraka, pretvorit ćete svoje objave u sadržaj koji će uistinu utjecati na vaše čitatelje. Oni će biti željni dijeljenja i povratka na vašu stranicu kako bi pročitali više vašeg rada.

Unaprijedite poslovanje!

Bez limita i ograničenja u promociji poslovanja. Predstavite svoje poslovanje na način koji zaslužujete.
Jooble - posao za web dizajnere
+385 (95) 5123 606info@weblab.hr
Pon-Pet: 08:00 - 16:00 
Slika prikazuje Weblab logo, epruveta s plavom tekućinom i mjehurićima
Copyright © 2021 | Weblab
cogenvelopestorephone-handsetmap-markercalendar-fulllaptopselect linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram