Weblab!

SEO Optimizacija - Weblab

Rangirajte se bolje u rezultatima pretraživanja
Slika prikazuje kako se radi SEO optimizacija

Ukomponirajte SEO optimizaciju u marketinšku strategiju

SEO optimizacija je definitivno jedna od metoda koju je poželjno ukomponirati unutar marketinške strategije. 
POVEĆAJTE ORGANSKI PROMET
Organski promet je izraz za sve posjetitelje neke web stranice koji su do nje došli upisivanjem ključne riječi u web pregledniku. Primjerice, u preglednik upišete riječ „cipele“, nakon što vam se prikažu rezultati pretraživanja i odaberete neki od njih, kažemo da je ta stranica dobila jednog posjetitelja organskim putem. Kako bi neka stranica mogla generirati velike količine organskog prometa, potrebno je dobro rangiranje u rezultatima pretraživanja. SEO optimizacija je skup radnji koje se poduzimaju kako bi se postiglo bolje rangiranje određene web stranice u rezultatima pretraživanja.
NEKA VAS KUPCI LAKŠE PRONAĐU
Pojavom računala i pametnih telefona koji su postali dostupni masama, promijenile su se i navike potrošača. Unutar nekoliko trenutaka je moguće putem web preglednika istražiti željeni proizvod ili uslugu. Upravo zbog toga je SEO optimizacija važna komponenta u marketinškoj strategiji neke poslovne organizacije. U usporedbi s tradicionalnim marketinškim metodama koje su učinkovite ali ponekad znaju biti izrazito skupe, SEO optimizacija je daleko prihvatljivija metoda koja može za rezultat imati izrazito velik učinak u promociji Vašeg poslovanja.

POVEĆAJTE KREDIBILITET

Kredibilitet je često razlog zbog kojeg se netko odlučuje za kupovinu, ili ne kupovinu. Uz dobar dizajn web stranice i dobru poziciju u rezultatima pretraživanja, nedvojbeno je da će se izgraditi dobar kredibilitet koji će Vaši kupci znati prepoznati. SEO optimizacija je nedvojbeno komponenta koju želite ubaciti u Vašu marketinšku strategiju i izgradnju autoriteta poslovne organizacije.
BUDITE IZNAD KONKURENCIJE
U današnjem kompetitivnom poslovnom okruženju svakodnevno se susrećemo s novim poslovnim izazovima. Potrebno je voditi računa o ključnim stvarima koje rade razliku u poslovanju i omogućuju diferencijaciju u odnosu na konkurente. SEO optimizacija je nešto što će Vam pomoći da se istaknete i pokažete svoje vrijednosti na način koji zaslužujete.
UNAPRIJEDITE KORISNIČKO ISKUSTVO
Vrijednost je ostaviti dobar dojam na nekoga, dobro korisničko iskustvo na Vašoj web stranici je sigurno nešto što će se urezati u sjećanje posjetitelja. SEO optimizacija je proces kojim se postiže dobro korisničko iskustvo za posjetitelje, koje će se u konačnici preslikati i na Vaše poslovanje. Google-ovi algoritmi uvijek u prvi plan stavljaju korisnika, i to se sigurno neće uskoro mijenjati, na nama je da se tome prilagodimo i omogućimo dobro korisničko iskustvo.
BRENDIRANJE
Brendiranje kao dugoročna strategija promocije poslovanja je vrijednost koju prepoznaje većina poslovnih organizacija. Proces brendiranja, sam po sebi je zahtjevan i treba uložiti dosta vremena kako bi se postigli rezultati. SEO optimizacija je ovdje kako bi se taj proces ubrzao, ukomponirajte brend strategiju s Vašom web stranicom i uz SEO optimizaciju napravite dobro rangiranje u rezultatima pretraživanja.

SEO Optimizacija

Unutar svih paketa se navode iste značajke, razlika je u količini utrošenog vremena za pojedini paket.
MAGIC SEO
Audit web stranice
Istraživanje ključnih riječi
Prilagođena strategija
On page SEO
Off page SEO
Google Analytics
XML Sitemap
Google Verified Business
500 kn
(SEO strategija temeljem budžeta od 500 kuna)
SEO OPTIMIZACIJA
DIAMOND SEO
Audit web stranice
Istraživanje ključnih riječi
Prilagođena strategija
On page SEO
Off page SEO
Google Analytics
XML Sitemap
Google Verified Business
1000 kn
(SEO strategija temeljem budžeta od 1000 kuna)
SEO OPTIMIZACIJA
ROCKET SEO
Audit web stranice
Istraživanje ključnih riječi
Prilagođena strategija
On page SEO
Off page SEO
Google Analytics
XML Sitemap
Google Verified Business
2000 kn
(SEO strategija temeljem budžeta od 2000 kuna)
SEO OPTIMIZACIJA
Slika prikazuje kako se radi optimizacija SEO
Rangirajte se bolje u rezultatima pretraživača
KONTAKT

Činjenice

VIŠE OD 75% KORISNIKA ODABIRE REZULTATE NA PRVOJ STRANICI
Najnovije SEO činjenice i brojke otkrivaju da većina korisnika ostaje na prvoj stranici rezultata pretraživanja i da gotovo nikada ne prelaze na drugu stanicu. Najviše organskog prometa dobivaju web stranice koje se nalaze na prve tri pozicije. Ovakvi podaci mogu zvučati pomalo zastrašujuće, nadam se da će imati pozitivan utjecaj i da će SEO optimizacija biti nešto čemu će se pridodati više pažnje.
TRAŽILICE PRIVLAČE 10 PUTA VIŠE PROMETA OD DRUŠTVENIH MREŽA
Statistika prometa na internet pretraživačima pokazuje da je pretraga dominantan izvor prometa za web lokacije. Zapravo, web stranice dobivaju deset puta više prometa s internet tražilice nego s društvenih mreža. Ispravna SEO optimizacija omogućuje da se postigne bolja pozicija u rezultatima pretraživanja koja je zaslužna za generiranje prometa upravo zbog pretraživanja po ključnim riječima.

OPTIMIZACIJA MOŽE POVEĆATI PRODAJU ZA 14%

SEO optimizacija je usmjerena na privlačenje posjetitelja koji aktivno traže informacije o proizvodima i uslugama, što je zapravo izvrsna strategija za generiranje potencijalnih kupaca. Zbog toga nije iznenađujuće što potencijalni kupci koji dolaze iz SEO-a imaju prosječnu stopu kupovine od 14%. Kada bi se radila usporedba, tradicionalne metode poput tiskanih oglasa i izravnog marketinga imaju prosječnu stopu od 1,7% prodaje.
61% STRUČNJAKA VJERUJE DA JE SEO KLJUČAN ZA USPJEH NA MREŽI
Višestruke prednosti SEO optimizacije tražilica razlog su zašto je SEO svrstan u najučinkovitiji način povećanja svijesti, prometa i rasta na mreži. Zbog toga je sve veća svijest o ovakvom načinu marketinga koji je prepoznat od strane poslovnih organizacije koje nastoje izgraditi dugoročnu politiku rasta.
93% INTERNETSKOG ISKUSTVA ZAPOČINJE S TRAŽILICOM
Ova informacija je već svima dobro poznata, ovdje se spominje zbog toga da bi se mogla naglasiti važnost SEO optimizacije. Privlačenje prometa na Vašu web stranicu izuzetno je važno jer gotovo sva internetska iskustva započinju s pretraživačima kao što je Google, Bing ili Yahoo.
85% LJUDI KAŽE DA JE SEO IMAO POZITIVAN UTJECAJ NA POSAO
85% ljudi koji su primijenili SEO strategiju kaže da je to pozitivno utjecalo na njihovo poslovanje, 45% ispitanih vlasnika tvrtki reklo je da se učinkovitost SEO-a s vremenom povećava. Zbog toga je važno zadržati kontinuitet u procesu SEO optimizacije i rezultati neće izostati.
Slika prikazuje kako se radi SEO

Proces

Kako bi se povećala uspješnost SEO kampanja osmišljen je proces koji pomaže u izvršavanju zadataka.
SEO KONZULTACIJE
Nakon odluke o boljem rangiranju u rezultatima tražilica, posredstvom SEO optimizacije, potrebno je napraviti kratke konzultacije. Svrha konzultacija je da se saslušaju Vaši ciljevi i vremenski period koji ste planirali rezervirati za SEO optimizaciju. Postavljat će Vam se pitanja kako bi se što preciznije mogle odrediti ključne stvari u osmišljavanju strategije i daljnjih koraka u procesu SEO optimizacije.
IZRADA SEO STRATEGIJE
Nakon prethodno odrađenih konzultacija, temeljem svih prikupljenih informacija i Vaših ciljeva. Osmišljava se jedinstvena strategija koja je prilagođena za Vaše potrebe. Nakon što se predstavi strategija i nakon Vašeg odobravanja počinje se implementirati dogovorena SEO strategija, a Vi se možete vratiti svojim svakodnevnim poslovnim aktivnostima.
PRIMJENA SEO STRATEGIJE
Ovo je korak u kojemu se vrši implementacija svih dogovorenih točaka koje se tiču SEO optimizacije. Radi se na tome kako bi se u budućnosti postiglo što bolje rangiranje u rezultatima pretraživanja za Vaše web stranice koje se prezentiraju na mreži.
SEO IZVJEŠTAVANJE
Nakon primjene dogovorene SEO strategije, u pravilu nakon mjesec dana, radi se izvještaj iz kojeg se može vidjeti primjena dogovorene strategije. Također, uvijek je lijepo vidjeti pozitivan napredak koji nikada ne izostaje. Ali isto tako je važno znati da je SEO optimizacija proces koji može potrajati i do nekoliko mjeseci kako bi se vidio veći napredak u rangiranju.

Često postavljena pitanja

Ako imate pitanje koje se ne nalazi na popisu, možete poslati upit putem kontakt obrasca.
POSTAVITE PITANJE
Što je to SEO optimizacija?
SEO je kratica za Search Engine Optimization koja označava optimizaciju tražilice. SEO optimizacija je postupak prilagodbe Vašeg web mjesta kako bi se povećao organski ili neplaćeni promet sa stranice rezultata pretraživanja. Isto tako, SEO optimizacija je postupak kojim se želi postići visoko rangiranje u rezultatima pretraživanja.
Koliko dugo treba raditi na SEO optimizaciji?
Odgovor na ovo pitanje ovisi o tome gdje se nalazite sad po pitanju SEO optimizacije, koliko planirate ulagati u SEO optimizaciju, te kolika je konkurencija u industriji u kojoj se nalazite. Važno je napomenuti da se SEO algoritmi konstantno mijenjaju i da je potrebno kontinuirano raditi na SEO optimizaciji kako bi se postigli željeni rezultati.
Kolika je zarada u odnosu na ulaganje u SEO?
Zarada je veća nego što ste ikada mogli zamisliti. Ako se kontinuirano i strpljivo radi na SEO optimizaciji rezultati sigurno neće izostati. Dovoljno je reći da se više od 90% prometa odvija na prvoj stranici rezultata pretraživanja. Proporcionalno radu na SEO optimizaciji povećavat će se i zarada, značajno povećanje zarade je za očekivati nakon što se uspije doći do rangiranja na prvoj stranici rezultata pretraživanja. Međutim, prava vrijednost SEO optimizacije je u tome da promet i potencijalni klijenti koje steknete traju dugo.
Možete li me rangirati na prvo mjesto u rezultatima pretraživanja?
Nastoji se postići najbolji mogući položaj u rezultatima pretraživanja i ostvariti što veći organski priljev posjetitelja na web stranicu. Bolja strategija je da se usredotoči na rangiranje poslovanja prema pravim ključnim riječima, umjesto da se progoni prvo mjesto u rezultatima pretraživanja. Ako se procijeni da je moguće rangiranje na prvo mjesto u rezultatima pretraživanja, uložit će se napori da se to i ostvari.

Da li će moji rezultati nestati ako se prestane raditi na SEO optimizaciji?

SEO optimizacija je kao i odlazak u teretanu. Ako trenirate 12 mjeseci uzastopno, bit će te u odličnoj formi, čak i ako prestanete trenirati na 3 mjeseca, i dalje ćete imati prilično dobru formu. Međutim, s vremenom će rezultati pasti i trebat će se ponovno napraviti angažman. Ista stvar vrijedi i za SEO optimizaciju. Sve što se radi je trajno i dugoročno, ali s vremenom i Vaša konkurencija može ulagati u SEO optimizaciju i nadmašiti Vas. Ako se to dogodi, potrebno je opet uložiti u SEO optimizaciju kako bi se postigli željeni rezultati.
Da li ću dobivati izvještaj o SEO optimizaciji?
Svaki mjesec dobivat ćete izvještaje o rangiranju u rezultatima pretraživanja s pogledom na napredak Vaših web stranica. To će Vam pružiti sigurnost u prvim mjesecima da iako možda još ne vidite više telefonskih poziva, doista napredujete iz tjedna u tjedan i da ćete doći do željenog rezultata.
Postoje li jamstva za uslugu SEO optimizacije?
Važno je znati da nitko ne može jamčiti rangiranje na prvo mjesto u Google-ovim rezultatima pretraživanja. Iako netko jamči rangiranje na prvo mjesto, Google je na kraju taj koji donosi odluku. Jamči se to da će se poduzeti sve da se postigne zadovoljavajući rezultat rangiranja.
Da li je bolji SEO ili plaćeni oglasi?
Obadvije strategije su odlične i sigurno će pokazati rezultate. Plaćeni oglasi se koriste ako se želi postići agresivnija promocija. SEO optimizacija je proces koji traje duže, ali će imati dugoročne rezultate. Važno je znati da jednom kada se prestanu plaćati oglasi, tražilice će Vas rangirati pomoću vlastitih kriterija, ako SEO optimizacija nije dobro napravljena, velika je vjerojatnost da nećete postići zadovoljavajuće rangiranje u rezultatima pretraživanja.
Da li je SEO mrtav?
Ne, SEO nije mrtav. SEO optimizacija je još uvijek važan dio internetskog marketinga. SEO će možda biti mrtav ako se promijeni način na koji pretražujemo internet, za što još uvijek nema nikakvih naznaka. Zbog toga se može pretpostaviti da će SEO optimizacija biti s nama još dugo vremena. Tvrtke koje traže potencijalne kupce mogu zamijeniti SEO za izravniji pristup kao što je plaćeno pretraživanje ili plaćeno oglašavanje na društvenim mrežama, ali tvrtke koje ulažu u SEO će dugoročno imati rezultate. SEO je isplativ jer omogućuje potencijalnim klijentima da Vas otkriju pod vlastitim uvjetima pretraživanja.

Kako se mijenja?

SEO se stalno mijenja. Najveće promjene koje se trenutno događaju su usmjerene prema mobilnim uređajima. Zbog kontinuiranog porasta korisnika mobilnih uređaja za koji se predviđa daljnji trend rasta, Google je postavio brzinu mobilnih stranica u faktor rangiranja. Zbog toga je potrebno osigurati da na svojoj web lokaciji nemate problema s upotrebljivošću za mobilne uređaje.
Da li HTTPS utječe na SEO?
Da. To je sigurniji oblik HTTP protokola koji se temelji na kriptiranju komunikacije. Web stranice koje koriste HTTPS protokol će biti povoljno ocijenjene od strane Google-a. Također, web stranice s HTTPS protokolom će se prije indeksirati. Isto tako, HTTPS je brži protokol od HTTP-a pa može utjecati na povećanje stope klikova. Može se reći da bi promjena na HTTPS trebala pozitivno utjecati na SEO optimizaciju.
Da li brzina web stranice utječe na SEO?
Da. Brzina je izravni faktor rangiranja. Isto tako, brzina također može posredno utjecati na rezultate rangiranja, povećanjem stope zadržavanja na web stranicama i smanjivanjem stope napuštanja web stranice koje su u korelaciji s brzinom. U Google-u su korisnici na prvom mjestu, zbog toga stranice s lošim korisničkim iskustvom ne postižu dobro rangiranje u rezultatima pretraživanja.
Kako možemo započeti s SEO optimizacijom?
Nazovite na +385 (95) 5123 606 ili pošaljite mail na info@weblab.hr kako bi se dogovorili za besplatne konzultacije. Razgovarat ćemo (telefonom ili osobno) o Vašim planovima vezanim za SEO optimizaciju i budžetu. Temeljem prethodnog razgovora sastavlja se prijedlog rada koji bi se trebao izvršiti na SEO optimizaciji.

SEO Optimizacija Web stranice

Dugoročna strategija privlačenja publike na web stranicu.
Slika prikazuje kako se radi optimizacija
Rangirajte se bolje u rezultatima pretraživača
KONTAKT

Unaprijedite poslovanje!

Bez limita i ograničenja u promociji poslovanja. Predstavite svoje poslovanje na način koji zaslužujete.
+385 (95) 5123 606info@weblab.hr
Pon-Pet: 08:00 - 16:00 
Slika prikazuje Weblab logo, epruveta s plavom tekućinom i mjehurićima
Copyright © 2020 | Weblab
apartmentmagic-wandcogstarlicenseuserscalendar-fulllaptopchart-barsdiamondrocketselectsmilebugquestion-circlelayers linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram